Bainbridge Island

Si se facu iarasi weekend. Scriu rar, stiu, dar nu am timp sa scriu mai des. Ajung super tarziu acasa, nu prea am timp nici sa mor. Am 3 drafts incepute in momentul de fata, toate pe subiecte diferite, dar nu am timp sa le termin si sa le public. Nush ce naiba fac, ca fac cum fac si numai dupa 12 ajung acs, si inca mai am si treaba de facut prin casa pana termin cu tot. Acu sunt aproape gata, mai am de montat doua noptiere si de cumparat o planta. Am sa pun poze cand e gata – asta e unul dintre celelalte drafturi 🙂

Pana atunci, sa va spun ca desi aici e mai frig ca niciodata, ironic, de fapt vine primavara 🙂 De weekendul trecut si pana acum, au fost cam 5 zile cu soare. E dementiala zona cand e frumos afara, o sa vedeti in pozele care urmeaza. Abia astept sa imi iau permisu de moto si aici si sa vina primavara. Se vad muntii in toate directiile: Mount Rainier la Sud (Vulcanul ala mare de il vedeti in poze, plin de zapada), Cascades la Est, si muntii din Olympic Peninsula la Vest.

Weekendul trecut am fost pe Bainbridge Island. Superba plimbarea cu vaporasul, iar insula e nici mica, nici mare, numa’ buna de facut intr-o plimbare cu moto de o zi. Sau doua daca e sa faci turul peninsulei si sa dormi intermediar in Port Angeles sau oriunde in zona aia la ocean. De la vaporas ne-am indrptat spre un orasel din ala mic mic de insula, in care se stiu toti cu toti, si am macat la un restaurant italienesc. Pretty good stuff over there. In general nu pot sa zic ca am avut surprize prea placute pe partea culinara de cand am ajuns aici. Cu toate astea sunt cateva restaurante (destul de rare din pacate) la care chiar mi-a placut mancarea. Asta era unul dintre ele.

Ah, era sa uit sa va spun, am dupa restaurant am mancat inghetata de la o „inghetatarie”, care se numea „Mora” – am facut o poza, ar treb sa o photoshopez sa ii pun +Soft 🙂 Am gasit pe insula acolo si niste patiserii si cofetarii bune, mama-mama. Inainte sa ne intoarcem ne-am oprit pe malul lacului sa consume baietii un trabuc. Apropo, A3-ul ala este noua masina a lui Costi 😀 O sa vedeti mai multe poze cu el in postul din Seward park. Mai departe nu mai spun decat ca ne-am intors cu vaporul pe noapte, si a fost o priveliste superba cu orasul luminat reflectandu-se in apa. Dar cum nu sunt chiar asa talent la a face poze cu expunere indelungata, nu au iesit cine stie ce pozele pe noapte. Oricum mai bine las din nou imaginile sa vorbeasca, ca stiti si voi ca fac mai mult decat o mie de cuvinte. Ah, pozele alea super reusite, in care eu nu apar, sunt facute de mine! 😀

Eu cu mine si myself. Aia din spate e Olympic Peninsula cu ai ei munti. Iar apa este Puget Sound-ul. Adica oceanu - rece de crapi si in mijlocul verii
Big wheel keep on turning, Proud Mary keep on burning... Roll it... yeah! 🙂
Palarie-ntrun picior!?
Orashu vazut din balta
Acelasi oras, aceeasi balta, alt moment al zilei

Cam atat cu insula. Sunt multe-multe insule pe aici prin zona, deci probabil ca in vara o sa vedeti multe astfel de posturi. Intrati pe live sa vedeti toate pozele, ca sunt mult mai multe. Si repet: abia astept sa fac turele astea cu moto in primavara. 😀

Weekendul asta am fost sa-l ajutam pe Andrei sa se mute. A fost caterinca, a fost o mutare din aia in stil american, cu ditamami camionu plin ochi. Mutarea in stil american, da’ munca in stil romanesc: „Hai tu cu cutiile, ca eu aduc pernele de la canapea” :))  Costi asta, numa figuri face. Ca cica bine ca eu duc pernele si el cutia. E un nerecunoscator, ca eu caram doua perne, el doar o singura cutie. Plus ca pernele erau voluminoase. In cutia aia nu avea decat vreo 20 carti =))

Această prezentare necesită JavaScript.

Va pup, si saptamana asta poate ma mai eliberez si eu si revin cu un post macar odata la 2-3 zile.

R.

15 gânduri despre &8222;Bainbridge Island&8221;

1. misto pozele plimbarea 🙂

mah, traiti’ar… te’au chelit amercani si mai tare sau mi se pare mie ? :)) peste 1 an il ajungi p tata :)))

1. I hope 🙂 ca daca o tii tot asa peste vreo cativa ani cand o sa’mi dai berea aia :-” o sa’mi zica lumea ca am iesit cu bunicu in orash :)))

2. Hehe, am revenit 🙂 Desi nu sunt farte activ sa stii ca citesc cu placere posturile, asa ca subscriu la cele spuse de ion si catalinu, adica posteaza mai des 🙂

Tragica treaba cu ambreiajul, dar e bine ca s a terminat cu bine… ( Spune sincer, e de la subaru sau te simteai tu un pic prea bine pe plaja acolo 🙂 ca totusi masina e noua si pana la urma pt asta e facuta )

3. uffff,iar am uitat ce am vrut sa scriu….nu e un repros,chiar citesc cu placere,ai observat!!!! si,uuu,am ramas uimita cand am vazut postul,urmaresc in fiecare seara ce ai mai aventurat 😛 Radu dar ai slabit fratica sau mi-i se pare mie? oricum arati bine…iar despre poze….nu am cuvinte…. arata Bestial orasul vazut din „balta” mai ales noaptea. poop!

4. Dacă ești așa de încântat de ceea ce vezi acolo, atunci trebuie neaparat sa treci granița si sa vizitezi si Vancouver-ul, despre care se zice ca ar fi mult mai frumos.

Hai zi-mi ceva! Ca mor dupa comments :)

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )