Hawaiian thoughts

Cand am coborat din avion, m-a izbit un val de frig, si atunci mi-am dat seama ca m-am intors acasa, la ploiosul Seattle. Nu mi s-a mai intamplat de mult sa imi para rau ca plec dintr-un concediu. Cu toate astea, cand stateam in aeroportul in aer liber (aproape pe plaja) din Maui, simteam ca mai vreau, ca inca nu e de plecat acasa. Mi-a placut mult in Hawaii. Singura destinatie turistica exotica in care m-as vedea traind. As locui aici. Poate nu pentru mai mult de un an, dar as trai o perioada. Mi-a placut tot: decorul, temperatura, posibilitatile, localnicii, atitudinea, pustietatea, romantismul. Plus ca se conduce de parca nu e US. 🙂

Am sa ma intorc aici macar cat sa invat sa fac surf. Nu am apucat deloc sa ma dau cu placa zilele astea, din pacate, dar m-am imprietenit cu un surfer care locuieste acolo, si care a spus ca ma asteapta oricand inapoi sa ma invete. Am socializat mult cu tipu asta, foarte caterinca omul. Irlandez, nascut in US, a emigrat in Hawaii din pasiune pentru surf. Vrea sa se intoarca pe continent in cativa ani, dar nu e graba. Acum, traieste aici momentul, si se bucura de fiecare clipa de relax.

Am intalnit si am socializat cu multi ca el cat am stat aici. Multi care au evadat din viata cotidiana a vreunui oras mare, au abandonat cariera si agitatia din jur ca sa traiasca in liniste pe o plaja pustie, lucrand in servicii pentru turisti si castigand exact atat cat le trebuie ca sa traiasca. Unii au venit in Hawaii pentru un an, si au ramas toata viata, altii au venit pentru toata viata si au plecat dupa un an. Mie mi-a placut mult in insulele astea, dar nu m-as vedea mutandu-ma aici forever. In schimb ma foarte bate un gand sa evadez un an. Si cine stie, poate o sa o si fac. Nu in urmatorii 3-4 ani oricum, deci mai e timp de gandit 🙂

Revenind la inceput. Desi initial aterizarea m-a lasat rece (si de la frig, dar si sentimental :P), cand am ajuns in parcarea complexului am simtit ca ma intorc acasa. Pentru prima data de cand m-am mutat aici, am simtit ca vin acasa. Totul imi era familiar: orasul, masina, scarile, apartamentul. Am rasuflat usurat cand mi-am dat seama ca ma simt acasa, in siguranta.

Stiu ca asteptati poze si poveste, si vin si astea in curand. Azi noapte am ajuns tarziu, si n-am apucat sa scot nimic de pe aparat, asa ca va atasez cateva facute cu telefonul. Celelalte sunt mult mai senzatie! 😉

Oceanul vazut din complex
Prima plaja
No comment
Barca, ocean, insula si apus
Nuuu, nu era vant. Sora decola ca bause heliu
Cam atat de pustii erau toate plajele. Iar apusurile erau senzatie. Foarte multe cupluri pe insula asta. Foarte romantic, as I said
Singura plaja care aducea un pic cu albastru-turcoazul Caraibe.
Alloo, alooo. Uitati-va la plaja, nu la sormea!!

Hai va pup!
R.

38 de gânduri despre &8222;Hawaiian thoughts&8221;

1. Hate you „veri maci” cum ar zice romanu’
    Bai Raducule eu pot sa iti garantez ca as putea sa locuiesc acolo…si nu doar 1 an…forever

poate intr-o buna zi fug si eu din tara asta si ne vedem pe vreun iaht ceva…:)))

1. ba chiar forever nush… mie imi place alternanta vara / iarna totusi 🙂 Nu ma vad locuind in 27C continuuueeee

Iar cu iahtu, anytime sweetheart 😉 Chiar, caut amatori de o croaziera in Alaska, in caz ca te bate vreun gand 😀

2. Salve R, Sorto :)) bun inceput cu pozele! La astea facute cu telu’ sa ti activezi location services k sa vada ochiu’ meu unde au fost facute mai exact, p google maps! (dak nu intelegi la c ma refer, iti explic la tel):p

P.S. Ai ratat o litera in cuvantu’ „apartmentul” d mai sus, nu te ai americanizat, right?!!!

Sent from my iPhone

1. gata, vazut gasit si rezolvat. Vai de capul meu ce pretentios s-a facut baiatul asta ce invoca Google si iDevice-uri la mine pe blog. Cre ca e un „basinos” :))

Spell checkeru cre ca mi-a venit de hac. Oricum e plin blogu de analfabelitati din astea 😛

1. Merci, merci…o sa ti arat knd n vdm despre c vbesc…k dak imi salvez o poza d aici p iph imi apare harta, bla bla…exact unde erai knd ai shootat o :p
        Ah, si „basinos” esti tu cu „apartmentul” :)))

Sent from my iPhone Nah :p

1. apropo, au iesit niste poze la niste apusuri de ai fi tare mandra de mine… 🙂

In special la aia cu caiacul sa te uiti. Exact cand o faceam te-am auzit pe tine: „e si mai belea daca nu centrezi subiectul” 🙂

3. Radule mama te tot citesc ca furasi blogu’ de la Manole a noastra . Am citit mi-am tot dat palme, iar am recitit si tot asa da m’am abtinut sa nu postez si sa nu imi refulez „invidia” :))) . Da acum numai pot traiti’ar cu postul si pozele din „Hauai” mi-ai rupt sufletul cu tot cu peisajele si plajele mele de aici mult laudate si ridcate’n slavile Mediteranei . Ma apuca „boceala” si de nervi am tabarat intr-un pepene ca tot pomeneai .Norocul fundului meu ca de asta am si eu in casa .
    N’am ce sa iti urez decat bafta si spor la plaje din astea ca de restul te ocupi tu :))))

Btw : ce aparat ai ? Sunt in cautari :))

Semnat : una mai lunga , mai roscata , mai pistruiata si de o toarta cu una bucata M.Manole ( hai ca ne-am zarit de cateva ori prin fata Ciberneticii pe la 7 dimineata :)) )

1. =))=)) Vai ce m-a mai amuzat commentu asta :))) Pe cuvant ce’am mai ras..

Deci in primul rand ma bucur ca ai venit pe aici pe la mine pe tarla.
      In al doilea rand, nu pot din pacate sa ma pronunt in legaturile cu frumusetile Cote d’Azur ca nu ajunsei inca pe acolo. Totusi sunt sigur ca e senzatie si zona aia, cred ca te-ai obisnuit tu cu ea 😛

Aparatul nu este vreun DSLR, e unu din asta de zi cu zi. Canon PowerShot Sx 130IS. Eu il iubesc, pe cuvant 🙂

Pe de alta parte, mersi de urari! Si te (va) astept pe aici peste ocean daca aveti chef de plimbari. 😉

1. Bine ca te-a apucat rasul si nu plansul 😀 . Cand facem schimb de chei sau mai bine zis de experienta ?:))) Visam si noi sa ne vedem cu bulina pe pasaport da mai asteptam ca am zis sa pun picioru’ in Maldive ca sa imi fac damblaua :))))) mai intai si dupa unde ne-o plimba vantul :)))). Pepenele a fost bun … cred … ca si gustul mi-a pierit uitandu-ma la poze :)))))
        Face treaba buna aparatul zau …. Eu am ochit prin recomandari un nikon d5100… hai sa vedem ce zice si bugetul mai incolo :))))
        Hai give me „faiv” :)))

1. moa pai schimb de chei oricand! 🙂 Bine, cam greu cu sincronizatu cu concediile in acelasi timp, da’ ne descurcam noi cumva. Ma duc si dorm la prieteni daca nu pot sa iau concediu :)) Facem un fel de timeshare. 😀

Cu pasaportu nu ar treb sa fie asa de greu, sunt sigur ca va descurcati voi cumva 😉

Sa-mi zici cum e cu aparatu, da’ o poza o picassa o treaba sa vada si ochiu meu. Hai te pup. Si te mai astept cu comments pe aici, si la alte bloguri ca tare m-ai amuzat.

4. Da de abia astept si eu sa il achizitionez … trag mata de coada cat pot sa iasa bugetul de partea mea desi al mai mare la kg si sub nickul de sot zice ca nu iese socoteala :)))).Tinem aproape :p

Hai zi-mi ceva! Ca mor dupa comments :)

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )