Ah, Dominicana!

Cum iti dai seama ca Mocanitii sunt in vacanţă? Pai in loc de cafeaua de dimineață își încep ziua cu un Mojito si o Piña Colada. Fiecare. 😀

Fratilor, deci iarasi am fost in paradis! Bai incredibil cum pot sa arate plajele alea zici ca sunt din filme pe cuvantul meu. Si nu e numai despre plaje, cat si resortul si serviciile si tot, de sen-za-ti-e! Deci ne-am decis sa mergem in Republica Dominicana pentru ca am auzit ca aici sunt cele mai tari resorturi all inclusive si ca sunt unele dintre cele mai belea plaje din Caraibe. Acum ca ne-am intors, mi-am dat seama ca ne-am dus unde trebuia! 🙂

Back to Paradise. At last!
Big, blue, paradise…
Palms in the wind
The beauty on the beach is back

Stiti, e foarte bine ca, inainte de un concediu, sa iti stabilesti clar in minte care sunt obiectivele tale pentru concediul respectiv. Altfel, ai sanse mari sa te intorci un pic dezamagit. Asadar, noi ce ne doream? Pai anul trecut ne doream sa stam singuri, ca doi porumbei, pe cele mai indepartate si nepopulate plaje, undeva sa nu ne deranjeze nimeni si nimic sa nu stea intre noi. Nu vroiam sa vizitam, nu vroiam alergat, cultura, nimic de genul asta ca doar na, eram si noi indragostiti lulea si ne vedeam doar odata pe saptamana. Asa ca am ales Cayman, o destinatie numa buna pentru romantici.

De data asta am vrut altceva. Nu ca nu ne-am mi iubi sau n-am mai fi romantici, doamne fereste, da’ inca de data trecuta ne-am gandit ca a fost cam salbatica insula si parca cu prea putine lucruri de facut seara. Asa ca anul asta ne-am decis sa impartim vacanta in doua. Fiindca a fost un an greu, ne-am gandit ca meritam ceva frumos – asa ca am decis sa incepem totul cu 4 nopti in Republica Dominicana, mai exact in Punta Cana / Bavaro, o zona renumita pentru unele dintre cele mai frumoase plaje din lume. Ce e atat de belea la plajele astea? Pai palmierii! Bineinteles, nu numai! Dar palmierii multi, inalti si desi fac o uriasa diferenta in perceptia mea despre o plaja belea. Mai departe, ne-am dus inca 4 nopti in Puerto Rico, pentru ca am descoperit ca exista un zbor care leaga insulele astea doua in doar 50 min. Si acolo nu mai era numai despre plaje dementiale cat mai mult despre cultura si istorie cu un plus de nisip 🙂

🙂
A coconut on a beach
Mozaic

In fine sa lasam asta la o parte si sa ne intoarcem la poveste. Deci am luat noi iaca’sa iarasi un avion pentru vreo 12 ore de drum ca sa ajungem din nou pe unul dintre acele aeroporturi mici de insula, in care te bufneste rasu’ cand aterizezi. Ei bine asta era un pic mai mare decat ala din Cayman, daca vi-l amintiti de anul trecut, da’ tot stufaris avea pe acoperis si tot n-avea geamuri de nici o culoare. Era practic in aer liber.

Discover. That’s my middle name
Punta Cana!
Meet the Punta Cana airport. Ala cu 3 etaje cica-i turnul…

Odata ajunsi, n-am facut prea multe directii in care sa o luam. Direct in shuttle si apoi la resort, din care nu am mai iesit in toate zilele care au urmat. Pai nene, era atat de mare ca iti trebuiau 15 min in titicar ca sa ii faci un ocol complet si vreo 20 min de mers pe jos ca sa ajungi pana la barierele pazite de la intrare.

Asadar, despre cum e in Dominicana, din pacate nu am prea multe sa va spun. Pot in schimb sa va spun despre cum a fost in resortul din Dominicana 🙂 Asta pentru ca, dupa cum va spuneam, in 5 zile nu am iesit din complex decat pentru vreo 10 minute in timp ce hoinaream pe plaja si am ajuns din greseala la capatul plajei rezervate pentru hotel. Vreau sa va spun ca in 10 min am fost asaltati de vreo 7 bisnitari care stateau la panda sa pescuiasca victimele sigure care aveau curajul sa se aventureze in afara plajei pazite. Toti incercau sa ne vanda orice, de la trabucuri la bauturi sau bijuterii, toate mai mult sau mai putin contrafacute.

Si, preferatii mei: Palmierii
Si chiar si mai bine, piscina cu palmieri

Dar despre hotel va mai scriu eu si mai incolo, am un post intreg rezervat numai pentru el. Mai mult pentru pozele de pe alei si piscine, unde era absolut senzational, pe cuvantul meu. Pana atunci hai sa va spun despre plaje. Bai nene, deci plajele de aici m-au impresionat foarte tare in primul rand pentru ca au atatia palmieri pe ele. In nici un alt loc nu am vazut pana acum plaje pe care palmierii sa fie atat de desi si atat de aproape de apa. Majoritatea da, aveau acolo cativa pe la vreo 20-30m de apa, dar aici erau o gramada si mai si erau pana super aproape langa apa. Maxim mi-a placut, pentru ca palmierii sunt preferatii mei. Eu asta inteleg printr-o plaja frumoasa, iar palmierii in sine ma relaxeaza aproape la fel de mult ca marea.

Deci plaja in sine era de belea. Apa, in schimb, m-a cam dezamagit. Bine cele 27C o faceau sa fie absolut perfecta, da’ ce nu mi-a prea convenit mie era ca – bai nene – nu erau pesti frate, pentru snorkeling. Si in plus, mai erau si pajisti intregi de iarba marina frate! Numai vacile marine lipseau ca sa o si pasca, ca oricum pesti nema. Ideea e ca, spre deosebire de Cayman, petele alea negre de le vedeti in apa nu sunt recifuri pline de pesti colorati la care sa te holbezi, ci pur si simplu multa iarba marina. Care era cam scarboasa asa, daca ma intrebi pe mine, dar in fine, puteai sa o ocolesti nu sa te duci fix prin ea.

Asa, in ultimul paragraf, vreau sa va spun despre vremea de Caraibe. Toata lumea stie ca intre Iunie si Oct e sezonul uraganelor si ca nu tre sa mergi decat daca te mananca’n fund. Dar despre Mai… well, despre Mai nimeni nu prea spune nimic. Lonely Planet zice ca daca mergi in Mai ai sanse mari sa iei si preturile din off season si sa prinzi si vreme buna. Asa ca in Mai am fost si noi, si anul asta, si anul trecut. Anul trecut ne-a cam alerga ploaia, nu am fost prea incantati. Anul asta… anul asta ne-a cam alergat ploaia, nu am fost prea incantati :))

Deci sa ne intelegem, nu ne-a plouat continuu. Cam in fiecare zi tiparul era acelasi: trezit de dimineatza, soare perfect fara vreo pata de nor pe cer. O tinea tot asa pana pe la 1-2-3 cand incepeau sa se stranga norii, urmand ca pe la 6-7 sa traga o rapaiala si sa nu mai plece norii pana pe la 12 noaptea, dupa ce se racea bine, cand incepeau sa apara stelele. Asa ca aproape ca ne decisesem ca a 3-a oara sa nu mai venim in Mai, ca sa prindem si noi vreme mai buna. Asta mai ales dupa ce am vorbit cu o localnica care spunea ca Mai e luna lor ploioasa. „Pai si atunci, cand ar fi cel mai bine sa venim?” intreb eu. / „Pai in Feb – Martie e cel mai bun sezon” / „Ah pai si atunci nu ploua deloc?” / „Ah ba da, ploua cam odata pe zi…” 😐 Asadar, suntem confuzi. Am citit mai tarziu mai multe pe net si aparent, in Caraibe cam in fiecare zi iti trage o ploaie indiferent de luna. Asadar, cred ca Mai e pana la urma un deal bun 🙂

Aciuati de-o banca intr-un aeroport uitat de lume, in drum spre Puerto Rico
Party boat! Din aia de duduia muzica de pe ea si dansau aia pe acolo 🙂

Gata dragilor, sa tragem linie ca s-a facut tarziu. Revenim cu mai multe povesti si poze, ca mai avem de zis si din Dominicana si si din Puerto Rico apoi. Asadar, haidi v-am pupat si sa aveti un weekend placut si plin de relaxare, cu sau fara palmieri 🙂
R.

23 de gânduri despre &8222;Ah, Dominicana!&8221;

1. :)) bv mai copii…asta e vaknta, nu plimbarelile alea ale tale prin pustietate si pe la incasi p’acolo, de ai umplut blogu’ cu atatea seriale! :p

1. ataaaatttt iote la el cine ma mai citeste inca!

bravo mah cipule, nu ma asteptam. dar ma asteptam, in schimb sa te autosesizeze postul asta in cazul in care mai erai p aici 🙂

bun asa, ma bucur k iti placu. da’ stai asa sa mai vezi k mai am de-ti sta mintea in loc 😀

1. Iaaaa uiteee cine a ajuns si pe aici! 🙂 Andreea, mai multe poze sus in dreapta sub “D-ale Blogului->My Poze”. Acolo vei gasi muuulteee poze, daca nu ai ce face intr-o seara ploioasa. Bine ai venit pe aici si te mai asteptam cu comment-urile.

1. patience, my friend, patience. Doar nu o fi sa dau ce e mai bun la inceput 🙂

2. da frumos…ce sa zic parca batea vantu prin palmierii tai ::))
    dar cand sa mergi atunci in dominicana cand ar fi perfect? pacat ca nu erau fiiishiiiis 🙂

1. pai bre noi am mers la romantinsme nu la party in doi 🙂 Plus ca asa de la distanta parca pareau mai mult mosi pla party acolo 🙂

1. da pozele frumoase oricum de fiecare data..ce sa zica si el acum ca era de mosi petrecere auzi deaia dansau asa si sareau ca erau pastilati hahahahaha

3. Finally, am apucat si eu sa citesc postul despre Dominicana,…eu care il asteptam atat de mult 🙂 Una peste alta ..senzatia e ca merita mers …cam sad treaba cu alegele din apa si cu lipsa pestilor. Nu mi-e insa clar cat de multe sunt de vizitat in afara resortului….dar ne mai documentam. 🙂

1. pai n-ai inteles. nu prea e de iesit din resort. O sa mai povestesc despre asta ca mai am inca doua posturi cu dominicana scheduled. Si o sa vb scurt si despre Santo Domingo. Dar pe scurt, eu cred ca as alege altceva in locul vostru 🙂 Dar d-aia ziceam sa vb pe Skype poate va lamurim mai bine.

Ideea e ca am auzit ca Dominicana are avion direct din Spania, chestie care nu e deloc de neglijat, totusi

4. Hai ca ai fost simpatic cu supararile tale cu pestii! Cand ai spus ca apa te-a dezamagit, o fractiune de secunda nu am stiut la ce sa ma astept. Ma gandeam ca este prea rece, ca este presarata cu pietre… Dar te inteleg, la cate plaje cu ape ca de acvariu ai parcurs, este normal sa fii ceva mai critic 🙂 . Superbe locuri! N-am vazut resortul ala urias!

1. mda, na, comentez si eu ca nu am ce face. In realitate m-as intoarce oricand in zonele alea fara sa comentez absolut nimic 🙂

Hai zi-mi ceva! Ca mor dupa comments :)

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )