Vara Lui 2015 (2)

Dragilor, sa revenim! Deci continuam cu vara, de data asta cu niste poze de prin plimbarile noastre. Sa incepem cu inceputul: Prima si prima oara am fost la un roadtrip cu masina in North Cascades National Park, un parc aflat la Nord de Seattle, aproape de granita cu Canada. Dar stati un pic ca m-am razgandit in timp ce scriam si pana atunci incepem cu cateva poze scurte de la o zi de sailing cu nasii nostrii, pe aici prin jurul insulelor San Juans.

Sailing at sunset
Sandra si soarele
Cand am tras inapoi din port / marina

Asa gata cu paranteza si revenim. 🙂 North Cascades Highway este soseaua principala din parc si se intinde est-vest paralel cu granita, traversand lantul muntos Cascades. Inchisa iarna din cauza ca e prea multa zapada, seamana destul de mult cu Transfagarasanul nostru, cam aceeasi idee dar nu chiar la fel de impresionanta totusi. Cu toate astea, fiind un parc national, este foarte orientat spre turism si outdoors in general, deci sunt o gramada de chestii de facut pe acolo, foarte bine organizat de rangeri. Gasesti tot ce vrei, de la lacuri pe care sa te dai cu kaykul, campinguri unde sa-ti pui cortul si pana la zeci si zeci de trailuri pentru toate gusturile si experientele.

Un rau de munte de pe unul din trailurile noastre
Nu ma-impinge ca imi iau zborul
Diablo Lake, cunoscut pentru apa turcoaz data de nush ce minuni de saruri si minerale care se scurg din muntii vulcanici din jur
Le sosea. Frate va zic senzatie cu WRX pe curbele alea, o nebunie de drum ce am avut
O vale abrupta cu munti ascutiti
Gasca de drum

Cam atat din Nort Cascades. Urmatoarea oprire? Cu motorul sub noi si cortul in spate, am luat-o spre Est, am trecut muntii si apoi am virat sud spre Yakima si granita cu Oregon. Nu va imaginati ca atunci cand zic „cu cortul in spate” chiar il caram in ghiozdan, ca doar nu suntem fraieri :). De fapt era in portbagajul masinii prietenilor nostrii care de obicei mergeau in spatele nostru :))

Pe drum am vazut nesfarsita zona arida din Eastern Wa unde cresc tot soiul de legume, fructe si cam toata agricultura necesara statului, inclusiv struguri pentru vin. Pe drum incolo, din cauza ca am plecat vineri dupa munca, am prins un apus absolut formidabil, va zic. O atmosfera asa placuta, calda cu o lumina rosiatica, abosult perfect pentru senzatia de libertate pe care ti-o da o tura cu moto.

Un apus, o motocilceta, o pasagera si o intindere ardida si nesfarsita in spate
Verificam si noi mailul si facebookul la popasuri ca altfel nu prea se poate pe motor 🙂
The road goes on forever, says my favorite quote
Eoliene cat cuprinde ca pe aici e zona propice
Vant sa fie ca electricitate facem noi
Vai cat mi-a placut pozitia ranch-ului astuia cu Mt. Hood fumegand niste nori in spate
Aci ne-am pus tabara, cum fac calatorii adevarati, poposind intr-un camping aflat chiar la marginea drumului
View dis de dimineata de pe „terasa” cortului nostru
Un Prius si un motor
La intoarcere am facutul turul frumosului Rainier, iar asta este Chinook Valley, cu o sosea absolut dementiala care merge pe acolo pe stanga, cam pe la jumatatea vaii in inaltime

Mai departe, a treia oprire din postul asta a fost chiar weekendul urmator dupa campingul cu cortul, cand am fost (tot cu motorul, tot cu cortul) la plaja in sud-vestul statului. Nu stiu cum sa va spun dar statul Wa are o gramada de mile de coasta, cu multe plaje frumoase si salbatice la Pacific. Problema e ca apa e rece de iti ingheata toti creierii…. si alte alea… in caz ca te incumeti sa intrii sa faci o baie. Na, Pacificul e rece in general dar aici noi fiind si in nord aproape de Alaska, e chiar mai rau, nu prea trece apa de 16C-17C vara.

Din cauza asta nu prea am ajuns noi pana acum la plaja la ocean, decat cate un pic pe ici pe colo. Dar cu toate astea, anul asta ne-am decis sa profitam si de asta si am fost chiar placut impresionati. Poti sa mergi la plaja si daca nu intrii neaparat in apa, si tot e super frumos si relaxant. Soarele e cu dinti, ca bate vanticelul destul de tare, da’ tot te bronzezi sau chiar te poti arde daca nu esti atent. Iar plajele, late de sute de metrii, interminabil de lungi si de pustii? Dementiale! Unde mai pui ca mai ai voie sa mai si intrii cu masina pe plaja si practic sa iti pui cearceaful sau scaunele de camping chiar langa masina, in asa fel incat practic nu tre sa cari nimic in brate 🙂

Zboara puiule, zboara 🙂
Da sa te puuup
Lene frate. Somn, motaiala si nimic mai mult
Cam atat de aglomerata era plaja
Evident ca pana la urma eu tot mi-am facut curaj si am plecat la un inot. Nu a fost chiar asa de rau, a fost chiar ok… dupa ce mi-a amortit epiderma 🙂
Na pustietate

Si in incheiere, ultima oprire din postul asta (stati linistit ca urmeaza si Vara (3) – v-am spus ca anul asta ne-am dat de toate weekendurile) a fost o alta tura la cort, dar de data asta cu finii nostrii in jurul lui all-mighty Rainier, vulcanul asta ascutit de domina peisajul in plan indepartat din mai toate pozele cu Seattle pe care le gasiti pe internet.

A fost fain si chill si aici, mai un hike pe aici, mai o gondola pe acolo, mai un peisaj frumos de admirat, tot ce vrei. Partea poate cea mai interesanta a fost ca in weekendul ala erau niste focuri salbatice masive la vreo 60km de noi, pe Mt Adams. Si peste noapte s-a schimbat brusc vantul si a adus fumul spre noi. Desi ne-a limitat din vizibilitate, ne-a dat in acelasi timp ocazia sa vedem niste peisaje cu totul noi, apocaliptice asa, cu soarele si vaile vag vizibile prin fum. Iar dimineata cand ne-am trezit nu mai zic ca practic „ningea” din cer cu particule de cenusa, asa incat corturile si masina erau albe de tot. Foarte interesanta experienta.

Un hike intr-o lumina calda de dupa-masa pe la Crystal, unde iarna se schiaza
Seara am stat si am povestit in jurul focului
Peisajele cu fum de care va vorbeam
Finii nostrii, Cipp si Lorie, la a caror nunta am fost tot anul asta in Philippine. Dar ala e un alt post care trebuie sa-l scriu 🙂
Rainier acoperit de un haze asa
Tot el, alt hike, alt unghi 🙂

Cam atat de astazi, dragilor. Sper ca v-au placut pozele, mai revin si cu alte plimbari. V-am tzucat si sa aveti o saptamana frumoasa.
Radu

5 gânduri despre &8222;Vara Lui 2015 (2)&8221;

1. hahaha da exact :)) Ne uitam la pozele astea peste 10 ani si nu ne vine sa credem ce activi eram si ce bine aratam. Tineri, slabi :))

1. Tineri si nelinistiti ! Peisajele seamana mult cu muntii Fagaras cu transalpina si transfagaras dar m,Reiner nu are asemanare ! poate il vad si eu cândva !

Hai zi-mi ceva! Ca mor dupa comments :)

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )